Jméno:      Veronika Bojdová

Projekt:     Pomáhám firmám efektivně pracovat s tím nejcennějším, co mají – s lidmi.

bojdova

 

Dobrý den paní Bojdová,

proč jste se rozhodla začít s vlastním podnikáním nebo o něm uvažujete? Co bylo prvním impulsem?

Relativně brzy narození syna jsem začala přemýšlet, jak bych mohla v průběhu rodičovské využít svých zkušeností z pozice HR managera v korporaci, kam jsem se neplánovala vrátit. Rozhodnout se podnikat nebyla vůbec těžká volba, zvlášť když jsou dnes k dispozici projekty jako je Baby Office, kde se postarají i velmi o malé děti. Podnikání mi umožňuje lépe si plánovat čas strávený prací (nemusím nikde být od…do), můžu si vybrat, s kým budu spolupracovat a projekty, které mě budou bavit. Třešničkou na dortu je možnost nahlédnout pod pokličku mnoha firem z různých oborů a poznat nové, zajímavé lidi. Podnikání vnímám nejen jako službu klientům, ale naopak i příležitost pro můj osobní rozvoj.

Jaký produkt či službu nabízíte?

Užívám si spolupráci s menšími firmami, které nemají vlastního personalistu a nad rámec svých běžných povinností se o tuto oblast stará majitel či jeho asistentka. V takové firmě pak chybí aktuální know how z oblasti náboru a výběru zaměstnanců, značky zaměstnavatele, moderních forem vzdělávání a v neposlední řadě i čas tyto věci řešit. Nedávno se mi do ruky dostal krásný citát: „Hire smart or manage tough.“, který trefně ilustruje nutnost mít ve firmě ty správné lidi. Až pak má smysl do takových zaměstnanců dál investovat, rozvíjet je, motivovat…. Moc bych si přála, aby mí klienti dokázali přilákat do svých firem zaměstnance, kteří nejen, že budou dodávat očekávané výsledky, ale práce je bude i bavit.

 S čím se zatím nejvíce potýkáte (v podnikání či v rodině)?

Nemám pocit, že bych se s něčím potýkala. Mít možnost svou energii rozdělit mezi radosti s dětmi a práci s klienty mě uspokojuje a navíc, mé okolí (včetně klientů) mi vychází vstříc.

Jak o sobě dáváte vědět zákazníkům? Jaké komunikační kanály se vám osvědčily (facebook apod.)?

Sázím na osobní doporučení a networkingová setkání, kde mám možnost o své práci hovořit.

 Jak vidíte své podnikání nyní a kam chcete směřovat?

Podnikání je pro mě stále čerstvá, lákavá záležitost, která mi umožňuje spojit roli mámy a pracující ženy. Přála bych si, aby se mi dařilo tuto křehkou rovnováhu, co nejdéle udržet.

 Kdo vám pomáhá s dítětem (dětmi), když potřebujete pracovat? Zapojuje se partner/rodina?

S dětmi mi pomáhá především rodina. Pokud zrovna není nikdo k dispozici, využívám hlídací skupinky nebo „baby coworking“.

Vystudovala jsem VŠE v Praze s vedlejší specializací „Psychologie a sociologie řízení“ a již při studiu jsem sbírala zajímavé pracovní zkušenosti v marketingovém oddělení celkem velkého vydavatelství. Již více než 10 let se věnuji personalistice, mám za sebou práci headhuntera i managera HR oddělení. Snažím se sledovat nové trendy v oboru, každý rok absolvuji několik školení… za nejzajímavější považuji: Akreditovaný profesionální kouč v Koučink Centru, Advanced Management training od Harvard Business Publishing, LinkedIn: Pokročilé techniky náboru od Recruitment Academy nebo HR Marketing od Brand Bakers. Také musím zmínit zrcadlo, které mi nastavují mé děti, a které považuji za důležitou součást svého rozvoje.

Pokud máte zájem spojit se s paní Janou, navázat obchodní jednání či využít nabídky jejich služeb, můžete ji kontaktovat zde:

Telefon: 737 219 896

E-mail: v.bojdova@gmail.com

Web: google.com/+VeronikaBojdova

LinkedIn: cz.linkedin.com/in/veronikabojdova

Mise projektu: Co nejvíce spokojených zaměstnanců v úspěšných firmách